Sunday, August 31, 2014

Selamat menyambut hari kemerdekaan

Selamat Menyambut Hari Kemerdekaan . Semoga Allah سبحانه وتعالى mencucuri rahmat, kesejahteraan dan keamanan berterusan kepada rakyat dan negara Malaysia tercinta selamanya… AMIN!!!
 



Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Aiza:
H/P no: 0196536224
ID Shaklee: 907642
Mahu menjadi JUTAWAN DUNIA AKHIRAT. REALISASIKAN IMPIAN ANDA.
JOM MULAKAN, ANDA TIDAK PERNAH TERLAMBAT!
 
 
 

Monday, August 4, 2014

GLA Complex - produk shaklee pertamaku

Assalamualaikum dan salam sejahtera. Saya doakan anda semua sihat, ceria,bahagia dan sentiasa mendapat rahmat dari-Nya.

Jatuh cinta dengan shaklee selepas ambil GLA complex..kenapa saya ambil GLA..ini la ceritanya

Sekarang saya buat bisnes  shaklee..syok sangat..Membantu anda memenuhi keperluan nutrien harian sambil menjana pendapatan.

Nak dapatkan produk shaklee atau join bisnes? 

SMS/Whatapps Aiza 0196536224

Join shaklee hanya RM75 seumur hidup.

Risau berat bertambah, lemak terkumpul.

Assalamualaikum, salam sejahtera, salam eid ul fitr. Apa khabar semua? Saya doakan anda semua sihat, ceria,bahagia dan sentiasa mendapat rahmat dari-Nya.

Hari ni rata2 orang yang bekerja dah mula kerja semula selepas cuti berhari raya. Bercinta jugak nak pergi kerja kan...Tapi bisnes shaklee hari2 kerja & hari2 cuti..bestnya...

Apa macam lepas raya ni...baju ketat tak..heheh..sian baju tu..dipersalahkan...jangan risau..Jom cuba produk shaklee...bertindak untuk bakar & buang lemak yang terbukti sangat berkesan. Seterusnya akan bina semula otot2 yang mengeleber.




Jangan tunggu lama-lama.

SMS/Whatapps Aiza 0196536224