Tuesday, September 2, 2014

9/10 punca rezeki adalah perniagaan

Dalam shaklee ni ,you own your business.Jadi kita buatlah bisnes kita ni sepenuh hati.Insyaallah Allah akan bantu kita.Dalam islam pun dah bagi tau 9/10 dari sumber rezeki adalah dari perniagaan.

✿Memula saya tak berminat langsung nak tahu pasal shaklee.Maklumlah persepsi tentang MLM belum berubah lagi (sebab sebelum tu ada join MLM lain).Sehinggalah suatu hari saya diperkenalkan dengan GLA Complex.Kenapa saya ambil GLA .. kerana.

✿Kemudian saya terpikat untuk join ahli sebab yuran ahli sangat murah (RM75 seumur hidup pulak tu)tidak perlu menyimpan stok,tidak perlu menguruskan penghantaran barang & dan yang lagi penting tak perlu keluar bermeeting2, jumpa customer.Semuanya secara online.

Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Aiza:
H/P no: 0196536224
ID Shaklee: 907642
Mahu menjadi JUTAWAN DUNIA AKHIRAT. REALISASIKAN IMPIAN ANDA.
JOM MULAKAN, ANDA TIDAK PERNAH TERLAMBAT!

No comments:

Post a Comment